دوشنبه, 5 فروردین 1398

بیانیه توافق سطح خدمات
 
بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب منطقه ای مرکزی را به اطلاع می رساند:

  • تارنمای شرکت آب منطقه ای مرکزی، امکان ثبت و پیگیری درخواست های مشترکین، پیشنهادات، شکایات را برای شما متقاضیان گرامی فراهم نموده است    (اینجا).
  • در قسمت «فرم ارتباط با شرکت» ارسال پیام به رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت و همچنین کلیه معاونین مقدور می باشد.
  • جهت پیگیری درخواست ها، از قسمت «پیگری درخواست متقاضی سامانه ساماب» در تمام ساعات در طول هفته مراجعه فرمایید.
  • مدت زمان، جهت مشاهده درخواست، پیشنهاد و انتقاد توسط کارشناس مربوطه در شرکت آب منطقه ای حداکثر یک هفته می باشد.
  • به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
  • تارنمای شرکت آب منطقه ای مرکزی بر مبنای پایداری زیر ساخت های ارتباطی به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

 

 

جدول زمان های خروج از دسترس در تارنما در سال جاری

ردیف

تاریخ

ساعت شروع

ساعت پایان

علت خروج از دسترس

1 14 تیر 1397 9:40 10:15  
2 1 دی 1397 7:15 8:40  
3 1 بهمن 1397 7:20 9:00  
4 23 اسفند 1397 7:20 9:40  
 



بازدید:47
آخرین به روزرسانی: 1397/12/23