دوشنبه, 5 فروردین 1398

منشور اخلاقی

« منشور اخلاقی »

 

ما کارکنان شرکت آب منطقه ای مرکزی بر این باوریم که :

  • هدف بنیادین ما رضایت خداوند متعال با ارائه خدمت مشتاقانه و صادقانه به مردم بزرگوار ایران بوده و برای انجام آن از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.
  • خدمات ما موجب غنا و تعالی زندگی مردم می شود و روابط بین ما و مردم را تقویت می نماید.
  • منابع آب کشور یکی از مهمترین نعمات الهی و یک ثروت ملی است و وظیفه داریم در جهت توسعه و بهره برداری بهینه از آن نهایت تلاش خود را بکار گیریم.
  • به عنوان شرکت آب منطقه ای استان مرکزی با اجرای راهبردهای شرکت مادر تخصصی در مدیریت حوضه های آبریز و ضمن تعامل با سایر شرکت های آب منطقه ای، منابع آب را به گونه‌ای کمی و کیفی مدیریت می‌نمائیم که منافع همه سودبران در استان بطور متوازن توزیع شده و با حفظ محیط ‌زیست ضمن تطبیق باشرایط‌، امنیت آبی برای نسل فعلی و نسلهای آتی استان تامین گردد.

ما با ایمان به اراده خالق هستی، که منبع هدایت ما در ارائه خدمت خداپسندانه به مردم است، همواره ارزش های ذیل را سرلوحه کارخود قرار داده و به آن پایبند خواهیم بود.

  • در هر شرایط به اصول اخلاقی و صفات معنوی از جمله تواضع و فروتنی، متانت، رازداری و امانت داری، صداقت در گفتار و رفتار، پرهیز از هرگونه تبعیض، غیبت و تملق و دوری از اسراف و تبذیر پایبندیم.
  • با رعایت موازین شرعی و اجرای صحیح قوانین، مقررات و مدنظر قراردادن عرف جامعه سلامت اداری را در محیط کار خود تقویت می نماییم.
  • نظم، آراستگی، وقت شناسی، رعایت ادب، نزاکت، عدالت، انصاف و آمادگی برای ارائه خدمت و پاسخگو بودن در مقابل ذینفعان و ارباب رجوع را از اصول مسلم و قطعی موفقیت خود و بسترهای تعالی شرکت قرار دهیم.
  • برای ارتقاء کارایی و اثربخشی وظایف خود و جلب رضایت مردم، بر دانش و مهارت حرفه ای خود بیفزائیم.
  • خدمات خود را با کیفیت مطلوب و به شیوه ای مناسب و نوین در اختیار ارباب رجوع قرارداده و وظیفه داریم تا در حوزه کاری خود، اطلاعات مورد نیاز آنها را به سرعت و در چارچوب مقررات فراهم آوریم.
  • تعلقات سازمانی را در خود می پرورانیم  و به همکاران احترام می گذاریم تا با همدلی در جهت کرامت و رضایت ارباب رجوع و مردم گام برداریم.
  • با رعایت اصول صرفه جویی و پرهیز از تجمل گرایی و هزینه های غیرضروری در استفاده و بهره‌وری هرچه بهتر از منابع و امکانات موجود تلاش نمائیم.
  • دریافت هرگونه انتقاد، اظهارنظر و پیشنهاد از سوی مراجعان و ذینفعان را مشتاقانه ارج نهاده و از آن به عنوان زمینه ساز رشد و ارتقاء خدمات شرکت استفاده می نمائیم.

منشور اخلاقی



بازدید:2254
آخرین به روزرسانی: 1397/10/09