|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

اجرای تبلیغات شهری با موضوع آب مجازی

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی گفت: تبلیغات شهری با موضوع آب مجازی و عملکرد 40 ساله این شرکت در قالب اینفوگراف و کلیپ های پروژه ها از تلویزیون شهری واقع در مرکز شهر اراک به صورت 24 ساعته پخش گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، مهندس مسعود بهاری افزود: تبلیغات محیطی را بی شک قدیمی ترین روش تبلیغاتی باید دانست. تبلیغات محیطی به عناصر فیزیکی قابل اجرا برای تبلیغات که در تیررس ببنندگان است اطلاق می شود. تابلوهای تبلیغاتی، تلویزیون های شهری ، بیلبوردها، فضاهای تبلیغاتی داخل مترو، بدنه اتوبوس ها و … گونه های مختلفی از تبلیغات محیطی بشمار می روند.

مهندس بهاری ادامه داد:یکی از مزیت های فوق العاده تبلیغات محیطی که باعث برتری آن با سایر رسانه های تبلیغاتی دیگر گردیده این است که مخاطب ناگزیر به دیدن تبلیغات محیطی بوده و نمی تواند چشم خود را از رنگ ها و طرح های اطراف خود بپوشاند و این شرکت نیز در راتستای فرهنگسازی و اطلاع رسانی آب مجازی اقدام به پخش موضوعات مختلف در این زمینه کرده است.

وی گفت:آب مجازی مقدار آبی است که یک کالا و یا یک فرآورده کشاورزی طی فرآیند تولید مصرف می کند تا به مرحله تکامل برسد و مقدار آن معادل جمع کل آب مصرفی در مراحل مختلف زنجیره تولید از لحظه شروع تا پایان می باشد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی اظهار داشت:افزایش رقابت کشورها بر سر آب، نیاز به غذا برای جمعیت در حال رشد و افزایش کم آبی در بسیاری از نقاط جهان از جمله دلایل مهمی هستند تا نگاهی به شیوه درست مدیریت آب در این کره خاکی و کشور خود داشته باشیم. وابستگی انسان به آب نشان می دهد که نیاز آبی برای تولید غذا بیش از نیازهای دیگر بشریت است به گونه ای که یک انسان بالغ برای زنده ماندن، روزانه بیش از 2 الی 4 لیتر آب آشامیدنی احتیاج دارد و این در حالی است که 1000 برابر این مقدار، آب برای تولید غذا نیاز است و این خود دلیل مهمی برای پاسخ به این سؤال است که چرا مفهوم آب مجازی در زمانی که در خصوص تولید غذا صحبت می شود دارای اهمیت بالایی است.

وی خاطر نشان کرد: مردم هر قشری از اجتماع باید از اسراف مواد غذایی پرهیز کرده و با صرفه جویی در مصرف مواد غذایی و کالاها که سبب هدر رفتن آب می شود، این امانت را برای نسل های آینده حفظ نمایند. چرا که تقریباً در تولید همه چیز مقداری آب به کار رفته است و عدم استفاده صحیح و بهینه از لوازم روزمره زندگی، به معنای اسراف در آب و انرژی نیز هست.

 

کد خبر: 1116
  تاریخ خبر : 2 بهمن 1397
  آخرین به‌روزرسانی : 2 بهمن 1397
 بهاری
 681
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 224
  • بیشترین بازدید همزمان : 385
  • بازدید امروز : 26,095
  • بازدید دیروز : 35,574
  • کل بازدید : 15,908,036
  • آخرین به روزرسانی : 3 آذر 1403 08:14:25
  • شناسه IP شما : 18.225.95.229

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : اراک، شهرک شهید بهشتی، فاز یک ، شرکت سهامی آب منطقه ای مرکزی
  • کدپستی : 3818953116
  • تلفن : 08633130071
  • فاکس : 08634032360
  • پست الکترونیکی : info[at]marw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :