تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع

پیام تکریم در کلام امام خمینی (ره):

ما میخواهیم ادارات را متحول کنیم، مردم حق اند و مسئولین مکلف.

تازمانی که مسئولین جامعه به اصلاح خود نپردازند نه تنها نمی توانند مدعی کار و تلاش برای خدا و اسلام باشند بلکه ممکن است در نظر مردم و به وسیله دشمنان اسلام به عنوان افراد فاسد و تبهکار معرفی شوند.

 

پیام تکریم در کلام مقام معظم رهبری:

رقابت صحیح، مشروع و مقبول، رقابت در خدمت رسانی به مردم است.

مسئولین اداری باید رضایت خدا و عموم مردم مسلمان را در انجام وظایف و مسئولیت ها مدنظر داشته باشند نه این که رضایت خود را بر خشم عامه مردم کوچه و بازار ترجیح دهند.

باید با روحیه ای بسیجی، یعنی با احساس تکلیف، بدون توقع، فداکارانه، بدون خودنمایی و برای رضای خدا کار کرد و حتی یک روز را برای خدمت به مردم از دست نداد.

 

منشور حقوق شهروندی شرکت آب منطقه ای مرکزی  دانلود

فصلنامه الکترونیکی سلامت اداری و حمایت از حقوق شهروندان  دانلود

پاسخگویی به مراجعین(کلیات)  دانلود

پاسخگویی به مراجعین (انواع پاسخگویی)  دانلود

تکریم مردم در نظام اداری   دانلود

 تاریخ ثبت :
  آخرین به روزرسانی :
 
 8368
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 236
  • بیشترین بازدید همزمان : 385
  • بازدید امروز : 18,006
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 16,676,556
  • آخرین به روزرسانی : 1 دی 1403 11:10:15
  • شناسه IP شما : 18.116.52.183

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : اراک، شهرک شهید بهشتی، فاز یک ، شرکت سهامی آب منطقه ای مرکزی
  • کدپستی : 3818953116
  • تلفن : 08633130071
  • فاکس : 08634032360
  • پست الکترونیکی : info[at]marw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :