معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی
معاونت مالی و پشتیبانی : سعید آصفری
پست الکترونیک: mali@marw.ir
معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی
- برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی فعالیت های مالی شرکت در کلیه زمینه های تنظیم اسناد، رسیدگی و تشخیص حساب، پرداخت هزینه های جاری و عمرانی، نگهداری حسابها، تهیه و تنظیم صورتها و گزارشات مالی در چارچوب قوانین و مقررات و اتخاذ تصمیم مناسب در جهت تأمین منابع مالی مورد نیاز
- نظارت بر اجرای طرح های طبقه بندی مشاغل و انجام اصلاحات لازم و ارائه پیشنهادات لازم به مراجع ذیصلاح جهت تأیید و تصویب
- وصول درآمدها و هزینه ها و اعمال تمهیدات لازم به منظور رفع مغایرتها و تهیه گزارشات مدیریت در خصوص درآمدها و هزینه ها با هماهنگی معاونتهای مربوط
- برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی در تهیه و تنظیم دستورالعمل های لازم در زمینه های امور اداری و مالی و پیشنهاد آنها به شرکت مادر جهت اخذ تأییدیه و پیگیری تصویب و ابلاغ آن
- انجام کلیه عملیات کارگزینی شامل: امور انتصاب، ترفیع، انتقال، جابجائی، بازخرید سنوات خدمت، استعفا، مأموریتها و مرخصی ها، صدور احکام و ابلاغ های مربوطه و سایر امور مربوطه
- انجام هماهنگی ها و اقدامات لازم در اجرای برنامه ها و طرحهای حقوق و مزایا، بازنشستگی، رفاه و سایر مسایل مربوط به نگهداری نیروی انسانی از قبیل پوششهای بیمه ای، تسهیلات مالی و غیرمالی، امور درمان، خدمات عمومی، رفاهی و ایمنی پرسنل بر اساس قوانین و مقررات مورد عمل
- نظارت بر امور ورزش همکاران و انجام هماهنگی و تأمین امکانات اولیه بر اساس ضوابط و مقررات مربوط
- برنامه ریزی جهت انجام امور اداری و خدمات در جهت ارائه سرویس بهتر از طریق واحدهای تحت سرپرستی و کنترل پیشرفت کارها و عملیات و انجام راهنمایی و هماهنگی واحدها در جهت انجام وظایف محوله در چارچوب قوانین و مقررات و دستورالعمل ها
- برنامه ریزی و هماهنگی جهت استقرار سیستمهای مکانیزه اداری و به روز نگهداشتن آن
- نظارت بر عملکرد سیستم مکاتبات اداری و ثبت و صدور نامه ها و حفاظت از سیستم بایگانی اسناد و مدارک در پرونده های پرسنلی و اداری و سیستم مکانیزه و نظارت بر امحاء اسناد و مدارک منسوخ بر اساس ضوابط و دستورالعمل های مورد عمل
- برنامه ریزی و نظارت بر عملکرد و نحوه نگهداری ساختمان ها، دستگاه ها، ماشین آلات، تأسیسات، ابنیه و فضای سبز، نامه رسانی و سایر خدمات مورد نیاز شرکت
- برنامه ریزی و نظارت بر مبادله قراردادهای بازرگانی، عملیات تعمیر و نگهداری و امور خدماتی
- برنامه ریزی و نظارت بر مدیریت انبارها و اموال
- برنامه ریزی و نظارت لازم در جهت تأمین نیازمندی های شرکت به قطعات و ماشین آلات، دستگاه ها و لوازم و تجهیزات اداری
- نظارت بر عملیات مناقصه و مزایده و استعلام مربوط به خرید و فروش اقلام و نیازهای تدارکاتی و سیستم انبارداری و نگهداری اموال
- برنامه ریزی و هماهنگی با واحدهای ذیربط در زمینه مسائل اداری و مالی شرکت و تهیه و تدوین گزاراشات مالی و گزارشات تحلیلی از عملکرد حوزه ذیربط
- انجام هماهنگی با سایر حوزه های شرکت در زمینه بررسی اقتصادی و تحلیلی هزینه و منفعت روشها و ارائه همکاری های لازم از طریق واحدهای مربوطه برای تدوین روشهایی که منجر به سوددهی شرکت می شود.
- انجام هماهنگی با سایر حوزه های شرکت در زمینه تدوین بودجه سالانه و همکاری برای تهیه موافقت نامه های شرکت با مجریان طرح ها به منظور کنترل و هماهنگی مسائل اداری و مالی
- نظارت بر تهیه صورتحساب و بیلان کلی درآمد
- احصاء، بازنگری و اصلاح فرآیندهای انجام کار به طور مستمر