شرح وظایف کمیته مدیریت بحران
شرح وظایف کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل
- پیگیری انجام مطالعات از طریق مهندسین مشاور برای تهدید شناسی، تعریف راهکارهای رفع یا کاهش اثر تهدیدها و تهیه سناریوی مربوطه
- تهیه و تدوین برنامه و پیگیری انجام آموزشهای لازم با برگزاری کلاس، سمینار، کارگاههای آموزشی و ...
- اطلاع رسانی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل با استفاده از شرایط و امکانات مرتبط
- پیگیری ایجاد و بهنگام سازی صفحه الکترونیکی در سایت شرکت
- برگزاری مانورهای مختلف طبق برنامه ریزی و اعتبارات مربوطه با استفاده از سناریوهای برآمده از مطالعات و همکاری بخشهای زیر مجموعه
- نظارت و ارزیابی مانورها و آمادگی بخشهای زیر مجموعه در مدیریت بحرانهای محتمل و مستند سازی موارد لازم
- پیگیری تشکیل جلسات و مصوبات کمیته مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت
- پیگیری تأمین اعتبار به منظور انجام مطالعات و تهیه ملزومات و تجهیزات مورد نیاز
- شناسایی، تعریف و پیشنهاد طرحهای مطالعاتی، اجرایی، تحقیقاتی و پژوهشی مرتبط با مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و پیگیری انجام و نظارت بر پیشرفت آنها
- ارتباط، هماهنگی و پیگیری موارد مرتبط با کمیتهها، کارگروههای مرتبط