به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، مهندس مسعود بهاری اظهار داشت: نقش خبری و اطلاع رسانی عملکرد روابط عمومی ها آثار و پیامدهای سریع و بارزی در جامعه دارد تا جایی که توفیق و یا عدم موفقیت سازمان براساس رویکردها و اقدامات روابط عمومی آن سازمان، مورد ارزیابی و قضاوت قرار می گیرد.
مهندس بهاری ادامه داد: رسانهها به دلیل توانایی در جهتدهی به افکار عمومی، نقش اساسی در مراحل مختلف بحران ایفا میکنند و خوشبختانه اصحاب رسانه در استان هم دیداری و شنیداری و هم رسانه ها در فضای مجازی با اطلاع رسانی به موقع توانستند کمک شایانی به مدیریت سیلاب ها داشته باشند که این همکاری قابل تقدیر و ستایش است.
وی تهیه و ارسال 80 خبر و گزارش جهت سایت شرکت، وزارت نیرو، شرکت مدیریت منابع آب ایران، استانداری مرکزی، خبرگزاریها و فضای مجازی، تهیه و پخش 30 گزارش تلویزیونی از شبکه آفتاب استان و شبکه های سراسری، فعالیت بیش از 50 اکیپ از این شرکت برای اجرای تمهیدات لازم و مقابله با سیلاب، تقدیر رئیس محترم مجلس شورای اسلامی و استاندار محترم استان مرکزی از عملکرد این شرکت در مدیریت سیلاب، مستند سازی از تمامی رودخانه ها، سدها، بندها و... با استفاده از تصویربرداری هلی شات برای تمرکز بیشتر و مستندسازی دقیق تر از منابع آبی و سیلاب و ارسال خبر و گزارش در فضای مجازی از جمله روابط عمومی های استان مرکزی، مدیریت منابع آب ایران، زیست بوم استان مرکزی، کمیته اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان، شورای هماهنگی روابط عمومی های استان،کانال خبری وزارت نیرو، پدافند غیرعامل، water online، خبرگزاریها (ایسنا، ایرنا، اخبار مرکزی، وقایع استان، اراک نگار، خبرفوری، نامه اراک، اراک گرام) را از جمله اقدامات مهم این دفتر در مدیریت سیلاب اخیر از چهارم لغایت بیست و دوم فروردین ماه دانست.