|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

تبلیغات در روابط عمومی (نمایشگاه)

روابط عمومی گاهی با تبلیغ و پروپاگاندا و آگهی های تجارتی اشتباه می شود. این قبیل فعالیت ها ممکن است اجزای روابط عمومی را تشکیل دهند ولی اجزایی نیستند که حاصل جمع آنها مساوی با روابط‌عمومی باشد. بین این امور و فعالیت های روابط عمومی تفاوت فاحش وجود دارد. (کسی که به کار روابط عمومی می پردازد، هدفش تنها شهره ساختن این و آن نیست بلکه هدف او کشف امور مورد علاقه جامعه و ایجاد هماهنگی و اعتماد بین موسسه و جامعه بر مبنای تامین منافع و علاقه های طرفین می باشد.)

6- نمایشگاه:

نمایشگاه جایگاهی است که در آن ارائه کنندگان و بازدیدکنندگان می‌توانند با کنشهای سازمان یافته و هماهنگ به داد و ستد کالاها، خدمات و اطلاعات بپردازند. نمایشگاه جایی است که عرضه‌کنندگان و بازدیدکنندگان با هم روبرو می‌شوند. نمایشگاه جایگاه شناساندن یک ایده نوین یا جای داد و ستد اطلاعات، نوآوریها، نوآفرینی‌ها و اختراع هاست

انواع نمایشگاه

نمایشگاه‌ها بر پایه موضوع یا محل برگزاری به گونه زیر دسته‌بندی می‌شوند.

  1. بازار نمایشگاه‌های محلی
  2. نمایشگاه‌های منطقه ای
  3. نمایشگاه‌های ملی
  4. نمایشگاه‌های بین قاره ای
  5. نمایشگاه‌های بین‌المللی عمومی
  6. نمایشگاه بین‌المللی تخصصی
  7. نمایشگاه‌های بین‌المللی اطلاعاتی
  8. نمایشگاه‌های اختصاصی کشورها
  9. نمایشگاههای اکسپو
  10. نمایشگاههای بین المللی فناوری اطلاعات
  11. نمایشگاه مجازی

نمایشگاه یک رویداد سازمان یافته است که در آن ارائه کنندگان و بازدیدکنندگان می‌توانند با کنشهای سازمان یافته و هماهنگ به داد و ستد، رقابت و همکاری بایکدیگر بپردازند؛

شاید بتوان به زبان ساده تر، نمایشگاه را مکانی برای تبلیغات زنده دانست. این تبلیغات می تواند برای  کالاها، خدمات، اطلاعات، تکنیک و هنرهای صنعتی و دستی، فرهنگ، تاریخ و طبیعت و جاذبه های گردشگری یک شرکت، سازمان، شهر، استان و یا حتی کشور در سطح جهانی باشد.

در عصر حاضر این نمایشگاه ها هستند که ویترین نهایی یک صنعت را به نمایش در می آورند و اقتصاد صنعت های برگزار شده در خود را رونق می بخشند. این نمایشگاه ها هستند که سبب ارتقا سطح صادرات و واردات کشورها می شوند. این نمایشگاه ها هستند که تقاضا و درخواست های ملت های مختلف را در سطوح بین المللی خود، تشخیص می دهند و برای رفع مشکلات آنان جمعی از کارشناسان و متخصصان پر آوازه را در کنار هم، جمع می نمایند! تمام این موارد و مواردی که شاید از قلم ما نیز افتاده باشند، تنها یه دلیل را لازم دارند، و آن حضور در نمایشگاه ها می باشد. شاید اگر هیچ وقت انسان به نمایشگاه های مختلفی که از قدیم برپا بوده اند و با گذشت زمان رشد و توسعه پیدا کردند و به شکل و شمایل کنونی در آمدند، نمی رفتند، اکنون نمایشگاه ها نیز معنا و ومفهومی پیدا نمی کردند مثل یک مرحله ساده تبلیغاتی لااقل به آن ها نگاه می شد! اما جریان اینگونه پیش نرفت. اشتیاق برای رسین هر چه سریع تر به هدف، سبب جمع شدن انسان ها در کنار هم شد. حضور برجسته آنان و تعاملی که در این مسیر با یکدیگر نشان دادند، نماینگر آینده روشنی بود که می توان گفت با وجود اهمیت های مهمی که نمایشگاه ها در بخش ها و صنایع مختلف امروزه پیدا کرده اند، گشته است.

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی با حضور در نمایشگاه های ملی و بین المللی و کسب رتبه های برتر در این نمایشگاه ها تلاش کرده از ظرفیت اطلاع رسانی و آگاهی رسانی نمایشگاه های برگزار شده به جهت ارتقای آگاهی های عمومی در زمینه آب استفاده کند که از جمله نمایشگاههایی که در آن شرکت کرده  می توان به  نمایشگاه بین المللی آب، فاضلاب و تأسیسات آب در تهران، نمایشگاه دستاوردهای روابط عمومی، نمایشگاه نقاشی، پرفرمنس آرت، نمایشگاه آب، نمایشگاه آب و فاضلاب استان مرکزی، نمایشگاه جشنواره خوارزمی، نمایشگاه جی آی اس، نمایشگاه داناب، نمایشگاه در دانشگاه اراک، نمایشگاه دستاوردها در سد کمال صالح، نمایشگاه عفاف و حجاب، نمایشگاه هفته فرهنگی در خنداب، نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی، نمایشگاه دستاوردهای طرح احیاء و تعادل بخشی در سد کمال صالح، نمایشگاه مطبوعات، و... اشاره کرد.

 

کد خبر: 1310
  تاریخ خبر : 24 اردیبهشت 1398
 بهاری
 517
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 220
  • بیشترین بازدید همزمان : 385
  • بازدید امروز : 10,419
  • بازدید دیروز : 23,535
  • کل بازدید : 15,327,785
  • آخرین به روزرسانی : 9 آبان 1403 07:34:30
  • شناسه IP شما : 3.144.244.159

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : اراک، شهرک شهید بهشتی، فاز یک ، شرکت سهامی آب منطقه ای مرکزی
  • کدپستی : 3818953116
  • تلفن : 08633130071
  • فاکس : 08634032360
  • پست الکترونیکی : info[at]marw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :