|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

تبلیغات در روابط عمومی (همایش)

روابط عمومی گاهی با تبلیغ و پروپاگاندا و آگهی های تجارتی اشتباه می شود. این قبیل فعالیت ها ممکن است اجزای روابط عمومی را تشکیل دهند ولی اجزایی نیستند که حاصل جمع آنها مساوی با روابط‌عمومی باشد. بین این امور و فعالیت های روابط عمومی تفاوت فاحش وجود دارد. (کسی که به کار روابط عمومی می پردازد، هدفش تنها شهره ساختن این و آن نیست بلکه هدف او کشف امور مورد علاقه جامعه و ایجاد هماهنگی و اعتماد بین موسسه و جامعه بر مبنای تامین منافع و علاقه های طرفین می باشد.)

7- همایش:

همایش به طور کلی به عنوان یک جلسه که  چند نفر در مورد یک موضوع خاص بحث می کنند، تعریف می شود.

در یک همایش، ایده های جدید مطرح  و اطلاعات جدید در میان کارشناسان رد و بدل میشود.

اکثر همایش ها، دارای یک یا چند سخنرانان کلیدی هستند  که سخنرانی را ارائه میدهند. سخنرانان انتخاب شده دارای شخصیت های برجسته در زمینه های مربوطه هستند  و حضورآنها به منظور جذب بیشتر مردم برای شرکت در همایش است.

همایش ها از نظر گستردگی به همایش های بین المللی، منطقه ای، ملی، محلی، سازمانی، و درون گروهی تقسیم می شوند.

هدف از برگزاری همایش ها ایجاد فضای تبادل اطلاعات و افکار اعضای جامعه در موضوعات مختلف علمی و پژوهشی و پدید آوردن فرصت هایی برای بررسی واکنش های جامعه نسبت به آن موضوع و ایجاد تحولات اجتماعی است.

با شروع فراخوان یک همایش با موضوعی خاص، افراد مرتبط با آن موضوع در صدد رونمایی از فعالیت ها و دانش خود و ارائه مقالات مرتبط با آن موضوع بر می آیند. این تلاش ها موجب می شود قدم موثری در جهت پیشرفت جامعه و رسیدن به تکامل بیشتر برداشته شود. در پس ارائه مقالات و سخنرانی ها، چالش های ذهنی برای ارائه دهندگان مقاله و نیز برای شرکت کنندگان همایش و مخاطبان مقالات به وجود می آید و این خود زمینه ساز تحولات موثر در جامعه علمی است.

همایش ها ارتباط مستقیمی با رشد و تحولات یک جامعه دارند. و برگزاری همایش ها نشان دهنده آن است که آن کشور در حال واکنش و تحول در همان موضوع خاص می باشد.

بنابراین برگزارکنندگان همایش ها با هدف فراهم ساختن محیطی برای انتشار دستاوردهای نو، به تکاپو انداختن اعضای جامعه و افزایش فعالیت های آنها، تبادل اندیشه میان افراد، تحت تاثیر قرار دادن جامعه به منظور پیشرفت در آن زمینه خاص و مطرح ساختن فعالیت های موسسه برگزار کننده همایش اقدام به برگزاری همایش های مختلف می نمایند.

از جمله همایش های برگزار شده توسط این دفتر در سال 97 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برگزاری همایش های خانوادگی با محور فرهنگسازی
  • برگزاری همایش آب و آینده با محوریت سازگاری با کم آبی در شهرستان های خنداب، فراهان و خمین
  • برگزاری همایش سازگاری با کم آبی در دانشگاه اراک
  • برگزاری همایش دانش آموزی طرح داناب
  • برگزاری همایش سیلاب در استانداری استان مرکزی
  • برگزاری همایش شهرداران با موضوع مدیریت منابع آب
  • همایش مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان در سد کمال صالح
  • همایش فرهنکی
  • همایش مدیران و معلمین طرح داناب
  • همایش قرآنی با موضوع آب
  • همایش کیفیت منابع آب

 

 

 

 

 

 

کد خبر: 1311
  تاریخ خبر : 24 اردیبهشت 1398
 بهاری
 621
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 216
  • بیشترین بازدید همزمان : 385
  • بازدید امروز : 23,043
  • بازدید دیروز : 35,574
  • کل بازدید : 15,904,984
  • آخرین به روزرسانی : 3 آذر 1403 08:14:25
  • شناسه IP شما : 3.135.214.175

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : اراک، شهرک شهید بهشتی، فاز یک ، شرکت سهامی آب منطقه ای مرکزی
  • کدپستی : 3818953116
  • تلفن : 08633130071
  • فاکس : 08634032360
  • پست الکترونیکی : info[at]marw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :