|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

پیام وزیر نیرو به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

وزیر نیرو با صدور پیامی ضمن گرامی‌داشت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی تاکید کرده است که اصلاح روش‌های مصرف و تقاضای آب و انرژی به عنوان یکی از مهمترین اهداف و ماموریت‌های روابط‌عمومی‌ها زمانی به موفقیت می‌رسد که بتوانیم گفت‌وگوهای صریح و فراگیری در میان تمامی ذینفعان را سامان دهیم.

متن کامل پیام رضا اردکانیان، وزیر نیرو به مناسبت 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی به شرح زیر است:


بسمه تعالی


روابط عمومی، فعالیتی دانش محور، مبتنی بر شناخت عمیق از وضعیت موجود، دارای توانمندی لازم برای ارتباط‌ گیری با مردم و اعتمادسازی است. نقش و اهمیت روابط عمومی‌ها در دهه اخیر بسیار فراتر رفته و خود به یکی از کنشگران حوزه عمومی تبدیل شده‌اند. اینک روابط عمومی‌ها هم بر تفکر و تصمیمات و بایدها و نباید‌ها درون سازمانی تاثیرگذارند  و هم، افکار عمومی متاثر از نوع ارتباط با آنها است. این تعریفی جدید از روابط سازمان و مخاطب است که روابط عمومی را از نقش یگانه انتقال دهنده پیام خارج ساخته است.

برای ما که در صنعت آب و برق خدمتگذار مردم هستیم، اصلاح روش‌های مصرف و تقاضای آب و انرژی به عنوان یکی از مهمترین اهداف و ماموریت‌های روابط‌عمومی‌ها، توان مضاعفی طلب می‌کند و زمانی به موفقیت می‌رسیم که بتوانیم گفت‌وگوهای صریح و فراگیری در میان تمامی ذینفعان را سامان دهیم. جلب مشارکت مشترکان خانگی، تجاری، کشاورزی و صنعتی در مدیریت مصرف و تقاضا، کاری نیست که به راحتی انجام شدنی باشد و تحقق این امر مستلزم دانش و فعالیت اجتماعی گسترده می‌باشد که روابط عمومی رکن مدیریت آن است.

این امر نهایتاً باید به افزایش اعتماد بین مردم و سازمان‌های مرتبط با صنعت آب و برق، ارتقای سواد آب و انرژی در مخاطبان و به ویژه مردم، طراحی سازوکارهای مشارکت مصرف کنندگان در تصمیم سازی‌ها، نوسازی اطلاعات و دانسته‌های مردم درباره وضعیت منابع آب و انرژی کشور و همچنین زدودن برخی اطلاعات نادرست و ایجاد ارتباط موثر و متقابل با نخبگان محلی و منطقه‌ای برای همکاری بیشتر با صنعت آب و برق منجر شود.

دوران حاضر که در آن پذیرفته‌ایم همه ما باید در برابر مسئله‌ای به نام پایداری منابع آب و انرژی همگام باشیم، می‌تواند به دوران شکوفایی فعالیت روابط عمومی‌ها بدل شود. فراموش نکنیم که هدف مجموعه روابط عمومی امیدواری واقعی مردم و مقابله با هرگونه آثار و علایم یأس اجتماعی است و با وجود تمامی مشکلات، می‌توان با توانمندسازی مشترکان برآن فائق آمد. در پایان  روز روابط عمومی را خدمت همه شما همکارانم در روابط عمومی‌های صنعت آب و برق تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون یکایک را در خدمت به ملت شریف ایران اسلامی خواستارم.

 


                                                                                                رضا اردکانیان
                                                                                                   وزیر نیرو

 

کد خبر: 1330
  تاریخ خبر : 28 اردیبهشت 1398
 بهاری
 572
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 209
  • بیشترین بازدید همزمان : 385
  • بازدید امروز : 10,363
  • بازدید دیروز : 23,535
  • کل بازدید : 15,327,729
  • آخرین به روزرسانی : 9 آبان 1403 07:34:30
  • شناسه IP شما : 18.224.61.146

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : اراک، شهرک شهید بهشتی، فاز یک ، شرکت سهامی آب منطقه ای مرکزی
  • کدپستی : 3818953116
  • تلفن : 08633130071
  • فاکس : 08634032360
  • پست الکترونیکی : info[at]marw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :