بنا است با همکاری روابط عمومیها برای فرهنگ سازی مصرف کالای ایرانی، کمک به ارتقاء کیفیت تولید، ایجاد انگیزه برای سرمایهگذاری و تشویق بخش خصوصی و تولید کنندگان اقدامات لازم امسال انجام شود.
بدون تردید روابط عمومی ها به عنوان کانون مهم نظام ارتباطی و اطلاع رسانی؛ نقش تعیین کنندهای در افزایش آگاهی های عمومی جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی دارند و می توانند اعتمادبخش، وحدت آفرین، مردم محور و منجر به کارآفرینی، حمایت از تولید ملی، رونق کسب و کار و اشتغال، بازاریابی و معرفی مشاغل جدید بویژه در حوزه های مرتبط با اقتصاد دانش بنیان از جمله الکترونیک، فناوری اطلاعات، رسانه های نوین ارتباطی، فضای مجازی، گرافیک، گردشگری و در نهایت رشد اقتصادی درون زا و برون زا و توسعه پایدار شوند.
در عصری که استفاده از ابزارهای الکترونیک با توجه به اقتضائات دنیای مدرن، امری ضروری و گریزناپذیر است، روابط عمومی سازمان ها که خود رهبر و پیشتاز استفاده از ابزارهای نوین هستند می توانند نقشی اساسی و مؤثر را در اجرای سیاست های کلی و جزئی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سازمان و شرکت تحت مدیریت خود داشته باشند.
با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری اطلاعات و ارتباطات و فضای مجازی، متخصصان روابط عمومی در انتقال پیام به مخاطبان و ترغیب آنان برای استفاده از تولیدات داخلی و ایرانی همچنین پیشرفت و رشد اقتصاد می توانند نقش موثری ایفا کنند و جایگاهی والایی در آگاهی بخشی ، همگرایی، انسجام، بسیج و تحقق شعار سال و رسیدن به توسعه پایدار را داشته باشند.