|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مدیر گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی در جشنواره روابط عمومی‌های صنعت آب و برق:

روابط عمومی نیاز به تفکر، کانون‌های اندیشه‌ورزی و تئوری دارد

مدیر گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی آغاز جریان ارتباطی را در زمان حاضر از سوی مخاطبان دانست و گفت: امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر، کانون‌های اندیشه ورزی و تئوری دارد.

به‌گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "هادی خانیکی" در مراسم پایانی نخستین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق با اشاره به اینکه تئوری را نباید کمتر از تکنیک در نظر گرفت، افزود: اولویت روابط عمومی‌ها نیاز به داشتن تفکر، کانون‌های اندیشه‌ورزی و تئوری است و پس از آن بایستی در پی آموزش‌ها و مهارت‌های حرفه‌ای رفت.
وی ادامه داد: روابط عمومی نه به تنهایی قادر است دوای همه دردها باشد، نه به تنهایی می‌تواند ریشه همه مشکلات را نمایندگی کند.

خانیکی، نسبت بین روابط عمومی و افکارعمومی را نسبت بین زمینه و متن عنوان کرد و افزود: روابط عمومی را باید به عنوان متن در نظر گرفت که در زمینه افکار عمومی می‌تواند عمل کند. اگر روابط عمومی وضعیت مناسب و مساعدی داشته باشد، آنچه در دل دیگران است بر زبان روابط عمومی جاری می‌شود.

مدیر گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی اظهار کرد: در شرایط امروز ایران، افکار عمومی به شدت دچار تغییر شده است. امروزه نمی‌توان در قالب دانش گذشته به افکار جامعه توجه کرد و اگر این موضوع را درک نکنیم امکان برقراری ارتباط با اقشار مختلف جامعه را نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: واقعیت این است که یک تحول کیفی در افکار عمومی رخ داده که باید در رویکرد، عملکرد و طراحی سازمانی روابط عمومی نسبت به گذشته تجدیدنظر کنیم.

خانیکی با بیان اینکه افکار عمومی می‌تواند عملکرد ما را درست یا غلط ارزیابی کند، گفت: می‌بایست روابط عمومی را در این ظرف از افکار عمومی طراحی و نقش‌هایش را باز تعریف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز جریان ارتباطی ما از مخاطبان آغاز می‌شود، گفت: روابط عمومی را باید به عنوان یک نهاد گفت و شنود و نه به عنوان یک نهاد تبلیغاتی تعریف کرد.

این مدرس پیشکسوت علوم ارتباطات خاطرنشان کرد: عمر روابط عمومی سنتی به سر آمده و ارتباطات عمودی و آمرانه به ارتباطات افقی و شبکه‌‌ای تبدیل شده است.

 

کد خبر: 1473
  تاریخ خبر : 28 مرداد 1398
 بهاری
 582
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 226
  • بیشترین بازدید همزمان : 385
  • بازدید امروز : 12,380
  • بازدید دیروز : 35,574
  • کل بازدید : 15,894,321
  • آخرین به روزرسانی : 3 آذر 1403 08:14:25
  • شناسه IP شما : 18.188.132.71

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : اراک، شهرک شهید بهشتی، فاز یک ، شرکت سهامی آب منطقه ای مرکزی
  • کدپستی : 3818953116
  • تلفن : 08633130071
  • فاکس : 08634032360
  • پست الکترونیکی : info[at]marw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :