وزیر نیرو در جمع مدیران روابطعمومی صنعت آب و برق:
بهگزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی به نقل از پایگاه اطلاعرسانی وزارت نیرو (پاون)، "رضا اردکانیان" در همایش روابط عمومیهای وزارت نیرو و نخستین جشنواره ارزیابی روابط عمومیهای صنعت آب و برق طی سخنانی روابط عمومی را پل ارتباطی بین اربابرجوع و سازمان برشمرد و گفت: ما امروزه نیازمند تقویت هر چه بیشتر مبانی ارتباطی خود با جامعه هستیم، چرا که اعتماد عمومی مهمترین سرمایه ماست.
اردکانیان با تاکید بر اینکه روابط عمومی تمامی شرکتها نیازمند یک بازبینی کامل در وظایف خود هستند، ادامه داد: در دوران مدیریت توامان عرضه و تقاضا انتظار داریم همفکری مناسبی صورت بگیرد تا نقش روابط عمومیها در این دوران مشخص گردد.
وی با تاکید بر اینکه در دوره مدیریت مصرف، روابط عمومیها تخصصیترین بخش را بر عهده دارند، بیان کرد: این مجموعه نیازمند داناترین، با انگیزهترین و فعالترین نفرات هر سازمان است تا پستهای روابط عمومی را پر کنند.
اردکانیان خاطرنشان کرد: دوره آنکه مدیران بدون پست را راهی روابط عمومی کنیم گذشته است. در روابط عمومیها نیازمند متخصصترین افراد هستیم چرا که اصلیترین جبهه کار ما با مردم است و این دفاتر نقش مهمی را در ارتباط بین این دو بخش ایفا میکنند.
وی با تاکید بر اینکه نیازمند بازبینی عمیق ارتباط با مردم هستیم، ادامه داد: مسئولیت مشترک تمامی ما افزایش احساس رضایتمندی در مردم است که نقش روابط عمومی در این عرصه بسیار بالاست و امکان تدوین و طراحی فعالیتهای بسیار زیادی در این بخش وجود دارد.
وزیر نیرو استمرار یک مسئولیت در شرایط بیانگیزگی را خیانت دانست و افزود: وزارت نیرو جریان پویای مداوم است و هر لحظه به وزیر و مدیر باانگیزه، فعال و پویا نیاز دارد.
اردکانیان با تاکید بر اینکه آماده اصلاحات ساختاری در روابط عمومیها هستیم، بیان کرد: در دوره جدید فعالیت وزارت نیرو مرکز امور اجتماعی آب و انرژی در این وزارتخانه شکل گرفته است و روابط عمومیها میتوانند با یک تجدیدساختار شاخه استانی این مراکز اجتماعی را دنبال کنند.