|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو:

روابط‌عمومی‌ها مسئله آب را به دغدغه عمومی در کشور تبدیل کنند/ پوشش رسانه‌ای خدمات وزارت نیرو فضای امید را در جامعه زنده می‌کند

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو گفت: روابط عمومی‌ها باید با جدیت و اقتدار در جهت اطلاع‌رسانی گام بردارند تا مسئله آب به یک دغدغه همگانی و عمومی در کشور تبدیل شود.

به‌گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "صدیقه ببران" در نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت‌های آب منطقه‌ای‌ و آیین رونمایی از راهنمای اجرای مانور آموزشی سیلاب در مدارس کشور که در مشهد برگزار شد، افزود: در این خصوص باید عملکرد ما مورد آسیب شناسی دقیق قرار گیرد تا اثربخشی اقدامات روابط عمومی سنجیده‌تر شده و از انجام کارها و دستورالعمل‌هایی که هیچگونه اثربخشی ندارند جلوگیری شود.  

وی افزود: وزارت نیرو تا پایان سال جاری مکلف به بهره‌برداری از 227 پروژه در قالب پویش «#هرهفته_الف_ب_ایران» شده است که گزارش دقیق و اطلاع رسانی به موقع این اتفاقات می‌تواند فضای امیدبخش و مثبتی را در جامعه ایجاد کند.

ببران با اشاره به پویش «#هرهفته_الف_ب_ایران» که بر اساس آن پروژه‌های مهم این وزارتخانه به‌صورت هفتگی توسط وزیر نیرو در استان‌های کشور افتتاح می‌شود و تا پایان سال بهره‌برداری از 227 پروژه انجام خواهد شد، افزود: در ارتباط با اطلاع‌رسانی مناسب از این برنامه‌ها نیاز است که روابط عمومی‌های تمامی استان‌های کشور به کمک وزارت نیرو بیایند و دیدگاه‌ها و نظرات ابتکاری خود را بیان کنند تا بتوانیم حضور خوبی در فضای مجازی، رادیو، تلویزیون و سایر رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب داشته باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از شاخص‌های توسعه در کشورهای توسعه یافته نحوه مدیریت آب است، افزود: پرداختن به این موضوع بسیار اهمیت دارد.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو با اشاره به اینکه امروز همه به این باور رسیده‌اند که آب یک مسئله فرابخشی و بین بخشی است، ادامه داد: نکته بسیار مهم دیگر در حوزه آب امروز بحث تغییر اقلیم و گرمایش زمین است؛ در همین راستا اینکه ما تا چه میزان در این زمینه اطلاعات داریم و توانسته‌ایم آن را به‌کار بگیریم و به جامعه منتقل کنیم، اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به سیلاب‌های سال گذشته اظهار کرد: میزان اطلاعات ما در زمینه تغییر اقلیم می‌توانست میزان خسارات و آسیب‌های وارده را کاهش دهد

ببران با تاکید بر اینکه نباید با تکیه بر منابع آبی موجود، مدیریت و مصرفه بهینه را فراموش کنیم، از روابط‌عمومی‌ها خواست در زمینه مدیریت و مصرفه بهینه با جدیت و اهتمام بیشتری فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید با جدیت و اقتدار در جهت اطلاع‌رسانی گام بردارند تا مسئله آب به دغدغه همگانی و عمومی در کشور تبدیل شود، گفت: در این خصوص باید عملکرد ما مورد آسیب شناسی دقیق قرار گیرد تا اثربخشی اقدامات روابط عمومی سنجیده‌تر شده و از انجام کارها و دستورالعمل‌هایی که هیچگونه اثربخشی ندارند جلوگیری شود.

 

کد خبر: 1570
  تاریخ خبر : 30 آبان 1398
 بهاری
 670
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 237
  • بیشترین بازدید همزمان : 385
  • بازدید امروز : 4,100
  • بازدید دیروز : 35,574
  • کل بازدید : 15,886,041
  • آخرین به روزرسانی : 30 آبان 1403 20:39:35
  • شناسه IP شما : 3.139.108.48

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : اراک، شهرک شهید بهشتی، فاز یک ، شرکت سهامی آب منطقه ای مرکزی
  • کدپستی : 3818953116
  • تلفن : 08633130071
  • فاکس : 08634032360
  • پست الکترونیکی : info[at]marw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :