به مناسبت گرامیداشت هفته صرفه جویی در مصرف آب؛
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، در این دیدارها پس از مطرح کردن درخواستها و مشکلات توسط مراجعهکنندگان، مهندس آمری دستورات لازم را خطاب به بخشهای مختلف شرکت جهت رسیدگی به مشکلات مراجعین صادر کرد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی گفت: دیدارهای چهره به چهره سبب آشنایی بیشتر با نیازها و مطالبات مراجعان و تسریع در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم می شود و این شرکت نیز با استفاده از فرصت مغتنمی که همزمان با هفته صرفه جویی در مصرف آب فراهم شد رسیدگی به مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردمی را در اولویت خود قرار داد.
مهندس آمری در حاشیه ملاقات مردمی اظهار داشت: خدمت به مردم و رضایت مندی مردم با کار و عمل صورت می گیرد، مجموعه آب منطقه ای با تلاش جهادی می تواند رضایت عمومی را در پی داشته باشد و ما نیز در شرکت شبانه روز برای رضایت مندی مردم تلاش می کنیم.
وی تصریح کرد: اعتقاد من برای پاسخگویی به مردم، حل مشکلات در کمترین زمان ممکن است به همین منظور ملاقات عمومی و پاسخگویی به مردم را در اولویت کاری خود می دانم و مدیران مجموعه باید در پاسخگویی به مردم جهادی عمل کنند.
این گزارش می افزاید، جلسات ملاقات مردمی به صورت هفتگی برگزار میشود و مراجعه کنندگان که تمایل به ملاقات با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی را دارند می توانند درخواست های خود را به صورت حضوری در دفتر گروه بازرسی و مدیریت عملکرد این شرکت و یا به صورت تماس تلفنی با شماره 34032619ثبت و هماهنگی لازم را برای ملاقات با مدیرعامل این شرکت انجام دهند.