در راستای طرح نجات آب در استان مرکزی و نقش مهم مساجد در زمینه تولید فرهنگ، روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در همایش 200 نفری ائمه جماعات استان مرکزی که به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم برگزار شد حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، مهندس مسعود بهاری مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی گفت: مساجد یکی از مهم ترین رسانه ها در طول تاریخ بوده اند و ریشه تاریخی و ارتباطی مهمی داشته و همواره مهم ترین پایگاه تولید فرهنگ محسوب می شوند.
وی افزود:مسجد پایگاهی ارتباطی و دینی است و مهم ترین ویژگی مسجد به عنوان یک رسانه، راحتی دسترسی و ارتباط چهره به چهره افراد است و موجب تعمیق و نفوذ بیشتر ارتباطات و ماندگارتر شدن روابط می شود. کارکرد ارتباطی و رسانهای مسجد نسبت به سایر رسانه ها عمیقتر است زیرا با دلها و افکار سر و کار دارد. اطلاعاتی که در مساجد به عنوان یک رسانه تبادل می شود علاوه بر پیام های دینی، اطلاعاتی درباره اوضاع سیاسی و اجتماعی نیز می باشد .به همین منظور در راستای طرح نجات آب در استان مرکزی و نقش مهم مساجد در زمینه تولید فرهنگ ،روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در همایش ائمه جماعات استان که به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم برگزار شد حضور یافت.
مدیر وابط عمومی شرکت آب منظقه ای مرکزی گفت:در این همایش که با حضور 200 نفر از روحانیون استان برگزار شد حجت الاسلام قربانپور مدیر کل دفتر تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به خشکسالی های اخیر و تاکید مقام معظم رهبری،مراجع عظام،رییس محترم جمهور و وزیر محترم نیرو مبنی بر استفاده بهینه از آب و جلوگیری از اسراف و استفاده از راهکارهای پیشنهادی برای مقابله با بحران بر این موضوع تاکید کردند که بخشی از سخنرانی های ماه محرم روحانیون به این بحران فراگیر و دعوت مردم به استفاده بهینه از این نعمت الهی اختصاص یابد.
مهندس بهاری ادامه داد: به منظور آگاه سازی و آموزش هر چه بیشتر روحانیون ،بروشورهایی با محتوای راهکارهای مقابله با بحران آب و وضعیت منابع آبی استان توزیع شد.
وی در پایان اظهار کرد:شایان ذکر است آموزش بانوان طلبه در سال گذشته از دیگر اقدامات این اداره در راستای طرح نجات آب محسوب می شود.