به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، مدیر روابط عمومی این شرکت گفت:در همایشی که به مناسبت هفته روبط عمومی و آیین تجلیل از روابط عمومی های برتر در استان مرکزی برگزار شد،روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی با عنایت به عملکرد و سوابق درخشان در اجرای همایش ها،نمایشگاه ها و افتتاحیه های گوناگون و شایستگی های اجرایی برنامه های فرهنگی – هنری در سطح استان همچون طرح نجات آب دانش آموزی و انتخاب شایسته به عنوان روابط عمومی برتر در سطح وزارت نیرو ، به عنوان روابط عمومی برتر در استان مرکزی معرفی و تقدیر شد.
مهندس مسعود بهاری افزود: تعامل و ارتباط یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار حیات اجتماعی سازمان های ارایه دهنده خدمات است و روابط عمومی ها به عنوان قلب تپنده نهادها نقش کلیدی در این خصوص بر عهده دارند.
وی ادامه داد:گاه بنای عظیم یک سازمان با رفتاری نادرست که از «روابط عمومی» سر میزند به یکباره فرو میریزد و گاه سازمانی گمنام با رفتار حرفهای یک «روابط عمومی» سربلند میشود! ... البته این مهم، پیش شرطی مهم هم دارد! ... و آن نگاه تخصصی و حرفهای مدیران سازمان و اعتقاد و اعتماد به کارکرد «روابط عمومی»هاست و آگاهی از دانش و فراگیری علم ارتباطات به عنوان «هنر هشتم»! ... در غیراینصورت «روابط عمومی»ها میتوانند تا حد یک «واحد خدماتی نصب پلاکارد»، و یا توزیع نقل و نبات تنزل یابند!
مهندس بهاری در پایان خاطر نشان کرد:شاید «هفته روابط عمومی» فرصت خوبی برای شناساندن این هنر به افرادی بود که جز تبلیغات میدانی، مجازی و چاپی، تدوین و انتشار تکذیبه و جوابیه و بوق بوق کردنهای ممتد؛ وظیفهای برای روابط عمومیها متصور نیستند! ... علم و هنری که امروزه و در دنیای مدرن که عصر ارتباطات خوانده میشود در این وظایف نازل محصور نمیشود و میتواند با بهرهمندی از افرادی کنشمند و متخصص و ورود به حوزههای وسیع ارتباطات، افکارسنجی، ایدهپردازیهای راهبردی و ایجاد بسترهای نقد و نظر؛ کلیدی برای اغلب قفلهای بسته باشد! ...