با محوریت طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی؛
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، مهندس مسعود بهاری افزود:در این دوره که موضوع آن "طراحی کمپین های ارتباطی"بود ، 8 مقاله علمی توسط چهار استاد خارجی از کشورهای آمریکا ، ایتالیا ، اسپانیا و هلند و 4 استاد از جمهوری اسلامی ایران ارائه شد.
همچنین ، در راستای اجرای پروژه دوم طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی با عنوان اطلاع رسانی ، آموزش و فرهنگ سازی دوکارگاه آموزشی تحت عناوین "طراحی کمپین های تبلیغاتی در روابط عمومی" و "طراحی کمپین های اطلاع رسانی" در روابط عمومی برگزار شد.
مهندس بهاری اظهار داشت : یازدهمین دوره انتخاب برترین های روابط عمومی ایران در 9 رشته اطلاع رسانی ، خلاقیت و نوآوری ، ارتباطات الکترونیک ، ارتباطات رسانه ای ، تکریم ارباب رجوع ، برنامه ریزی ارتباطی ، پژوهش ارتباطی ، فرهنگ سازی و توسعه فرهنگ خاص و مدیریت راهبردی روابط عمومی در دوسطح ملی و استانی نیز برگزارشد.
برگزاری نمایشگاه جنبی دستاوردهای روابط عمومی ، انتخاب مدیران و کارشناسان برتر روابط عمومی در سال 1393 و مدیران ارشد ارتباط گستر ، از سایر برنامه های این سمپوزیوم بود.
وی در پایان بیان کرد: از تولیدات مهم روابط عمومی، قدرت ارتباطی است و خواستار جدی گرفتن روابط عمومی ها در حل مسایل پیش روی طرح احیا بخصوص در زمینه فرهنگسازی شد.