به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، مدیر روابط عمومی این شرکت با اعلام این خبر افزود: در تمامی شرکت ها ارتباط با رسانه و فرهنگسازی بر عهده واحدهای روابط عمومی می باشد و این اداره نیز جهت تعامل و ارتباط و استفاده از رسانه های گوناگون اهداف خاصی را پیگیری می کند چرا که مدیریت بخش آب کشور در مقطع کنونی بر ضرورت فرهنگ سازی و ارتقای آگاهی های عمومی در حفاظت و حراست از منابع آب کشور تاکید دارد و با این تغییر رویکرد از مدیریت سازه ای به مدیریت غیر سازه ای در وزارت نیرو ، روابط عمومی ها جایگاه ویژه ای را در مدیریت غیر سازه ای منابع آب به خود اختصاص داده اند.
مهندس مسعود بهاری ادامه داد: روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی نیز دوشادوش سایر بخش ها گام های ارزنده ای در جهت اطلاع رسانی و ارتقاء آگاهی های عمومی درباره آب برداشته است که نمونه بارز آن همکاری در خصوص پروژه اطلاع رسانی طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی علیرغم محدودیت های شدید اعتباری می باشد.
روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران نیز از همکاران روابط عمومی بخاطر حضور فعال در صحنه آگاهی رسانی تقدیر و تشکر نمود.