به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی گفت: تعامل و ارتباط یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار حیات اجتماعی سازمان های ارایه دهنده خدمات است و روابط عمومی ها به عنوان قلب تپنده نهادها نقش کلیدی در این خصوص بر عهده دارند.
مهندس مسعود بهاری ادامه داد: در تمامی شرکت ها ارتباط با رسانه و فرهنگسازی بر عهده واحدهای روابط عمومی می باشد و این اداره نیز جهت تعامل و ارتباط و استفاده از رسانه های گوناگون اهداف خاصی را پیگیری می کند چرا که مدیریت بخش آب کشور در مقطع کنونی بر ضرورت فرهنگ سازی و ارتقای آگاهی های عمومی در حفاظت و حراست از منابع آب کشور تاکید دارد و با این تغییر رویکرد از مدیریت سازه ای به مدیریت غیر سازه ای در وزارت نیرو ، روابط عمومی ها جایگاه ویژه ای را در مدیریت غیر سازه ای منابع آب به خود اختصاص داده اند.
وی خاطر نشان کرد: روابط عمومی ، تنها خبر و اطلاع رسانی و ارائه خدمات برخط نیست، بلکه دادن «شمع» و «بینش» به مردم برای انتخاب بهترین رویکردها در زندگی اجتماعی و سیاسی و اقتصادی است. به عبارتی روابط عمومی باید مهارتهای زندگی در دوران فرامدرن شبکه ای کنونی را به جامعه یاد دهد و به شکلگیری یک جامعه آگاه و با بصیرت و دارای سواد رسانهای و اطلاعاتی و سواد سلامت و سواد اجتماعی کمک کند.
در این لوح تقدیر آمده است:اینک در پاسداشت روز ملی روابط عمومی از تلاش ارزشمند شما در همایش مدیران روابط عمومی کشور که در اردیبهشت ماه 96 برگزار شد، سپاسگزاری می شود.امید است شما موجد ارزنده هنر هشتم در هر عرصه ای سربلند و موفق باشید.