به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، مهندس مسعود بهاری مدیر روابط عمومی این شرکت در توضیح این خبر گفت: روابط عمومی یک واحد پویا در هر سازمان محسوب می شود و اصولاً نوآوری در کارها و برنامه های روابط عمومی یک مؤلفه مهم برای آنها محسوب می شود و اگر این واحد، برخوردار از پویایی و خلاقیت باشد می تواند تحرک و نشاط را به تمامی سازمان منتقل سازد.
مهندس بهاری ادامه داد: روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی نیز با در نظر گرفتن تغییرات لحظه ای در جهان همیشه به سمت ایده های نو گام برداشته است.
وی افزود: در سال 95 نیز این دفتر به منظور کسب بالاترین رتبه در بین روابط عمومی های وزارت نیرو همچون سالهای قبل تلاش های مستمری را در پیش گرفته و موفق به دریافت لوح تقدیر از مشاور محترم امور اجتماعی و فرهنگی وزارت نیرو و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل وزارت نیرو، دریافت لوح تقدیر از مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مدیریت منابع آب ایران، دریافت لوح تقدیر از استاندار محترم استان مرکزی و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، دریافت لوح تقدیر از مدیر کل محترم امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی، دریافت لوح تقدیر از مدیرکل محترم روابط عمومی و امور بین الملل استانداری استان مرکزی ، دریافت لوح تقدیر از رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل محترم شرکت آب منطقه ای مرکزی، دریافت لوح تقدیر از مسئول محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی و دریافت لوح تقدیر از مدیرعامل محترم شرکت مدیریت تولید برق شازند شد.
مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی تصریح کرد: این تقدیرنامه ها با عناوینی همچون عملکرد شایسته در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، روابط عمومی برتر در پیشبرد اهداف ترویجی و اطلاع رسانی صنعت آب وبرق، اطلاع رسانی طرح احیاء ، حضور در مسابقات، برگزاری گردهمایی ها و همایش های مختلفی چون همایش مدیران ارشد روابط عمومی های استان مرکزی در سد کمال صالح و حضور در نمایشگاه بین المللی صنعت آب و فاضلاب، این روابط عمومی را به پر افتخارترین روابط عمومی صنعت آب تبدیل کرده است.