به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی ،مسعود بهاری مدیر روابط عمومی این شرکت از حضور ارزیابان جشنواره سرآمدان روابط عمومی ایران در شرکت آب منطقه ای مرکزی خبر داد و افزود: آئین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی در ایران به طور سالانه برگزار می شود و روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی نیز امسال برای اولین بار در ششمین دوره این آئین حضور و به رقابت با سایر روابط عمومی ها در کل کشور پرداخت.
مهندس بهاری گفت: در این آئین، روابط عمومی سرآمد بر اساس دو معیار توانمندساز و نتیجه عملکرد شامل رهبری، خط مشی و راهبردها، کارکنان، شرکا و منابع، فرآیندها، نتایج مخاطبان، نتایج کارکنان و نتایج جامعه ممیزی گردیده است.
وی ادامه داد: یک روابط عمومی سرآمد دارای ساختار مناسب، عملکرد مطلوب و محتوای عالی و برتر است، و تلاش می کند تا بر اساس مدل تعالی سازمانی و شاخص های منبعث از آن و کلیه زیرساخت ها، کارکردها و محتواهایی که مورد اجماع جهانی و ملی در حوزه روابط عمومی باشد، عمل کند.
مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی در پایان ضمن ابراز خرسندی از حضور در این آئین و رقابت با روابط عمومی های بزرگ در سطح کشور گفت: امید آنکه رقابتی سالم و علاقه ای عمیق و گسترده برای انطباق با معیارهای سرآمدی در جامعه روابط عمومی ایران شکل گیرد و روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی به عنوان یکی از سرآمدان روابط عمومی ایران انتخاب گردد.