در ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران؛
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی ، در ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که در دانشگاه تربیت مدرس و با حضور مشاور وزیر کشور و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ، جمعی از پیشکسوتان و اساتید دانشگاهی و با حضور بی شمار روابط عمومی های وزارتخانه ها، سازمان ها و شرکت های سراسر ایران برگزار گردید، روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی موفق به کسب تندیس سیمین سرآمدی شد.
آئین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی در ایران به طور سالانه برگزار می شود و روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی امسال برای اولین بار در ششمین دوره این آئین حضور و به رقابت با سایر روابط عمومی ها در کل کشور پرداخت و در این بررسی و ممیزی هر روابط عمومی، در ۸۱ شاخص و با حضور ۹۰ صاحبنظر، استاد و محقق روابط عمومی مورد بررسی قرار گرفت و روابط عمومی سرآمد بر اساس دو معیار توانمندساز و نتیجه عملکرد شامل رهبری، خط مشی و راهبردها، کارکنان، شرکا و منابع، فرآیندها، نتایج مخاطبان، نتایج کارکنان و نتایج جامعه ممیزی گردیده است.
در این مراسم هوشمند سفیدی دبیرکل و سخنگوی خانه روابط عمومی ایران مدل سرآمدی رامدلی همه جانبه دانست که به همه عوامل لازم برای موفقیت و اثربخشی توجه دارد و با اجرای این مدل در دستگاه های اجرایی، شاهد توسعه پاسخگویی، ارائه خدمات ارتباطی کیفی و افزایش میزان رضایتمندی ذی نفعان خواهیم شد.
در ادامه مراسم شجاعی کیاسری مشاور وزیر کشور گفت:روابط عمومی ها را رسانه می دانم چرا که به صورت مستمر با مردم در ارتباط هستند ضمن این که روابط عمومی موفق آن روابط عمومی است که اطلاع رسانی لحظه به لحظه داشته و اخبار را سریع و دقیق تنظیم کرده و در اختیار اصحاب رسانه قرار دهد. چرا که خبرنگاران هیچ گاه منتظر دریافت خبر نمانده و قطعاً آن را از طرق مختلف به دست می آورند. ضمن این که روابط عمومی ها باید بکوشند کلیپ و گزارش های تصویری مفید و به روز را تولید کرده و در اختیار مخاطبان قرار دهند.
حسین مهری معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم گفت:بدون شک ویژگی های اصلی یک روابط عمومی سرآمد شامل نتیجه گرایی، مخاطب محوری، فرآیندگرایی، رهبری، توسعه مشارکت، یادگیری، بهبود مستمر، تغییر و نوآوری، توسعه مشارکت های برد-برد در درون و بیرون سازمان، مسئولیت اجتماعی و عملکرد فرابخشی هستند.
در پایان این مراسم که با حضور بیش از 300 نفر از دست اندرکاران روابط عمومی برگزار شد، روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی براساس مدل EFQM و شاخص های روابط عمومی طبق آراء ممیزان و ارزیابان موفق به کسب تندیس سیمین سرآمدی در سال 96 شد.