به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، مدیر روابط عمومی این شرکت گفت: همانگونه که می دانید نمایشگاه مطبوعات بزرگترین تجمع رسانه ای محسوب میشود و در واقع فرصتی برای اصحاب رسانه است تا با هم تبادل نظر کنند.
مهندس مسعود بهاری افزود: بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از جمعه، پنجم آبان ماه با شعار «رسانه های آزاد، انسجام اجتماعی و پیشرفت ملی» با حضور بیش از 940 رسانه در مصلای امام خمینی (ره) تهران دایر شد.
وی ادامه داد: در نمایشگاه امسال ۱۰۰ ماهنامه، ۵۴ هفتهنامه، ۳۰ دوهفتهنامه، ۲۰ دوماهنامه، ۵۲ فصلنامه، بیش از ۱۱۵ رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، ۷۰ رسانه غیرسراسری (محلی، منطقهای و استانی) و بیش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتی حضور پیدا کرده بودند.
مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی اظهار داشت: در این نمایشگاه نیز روابط عمومی آب منطقه ای مرکزی با حضور در غرفه های مختلف نمایشگاه مطبوعات از نزدیک در جریان فعالیت های رسانه ها و مطبوعات حاضر در این دوره از نمایشگاه قرار گرفت و فرصت را مغتنم شمرده و با حضور و بازدید از این نمایشگاه به معرفی دستاوردهای خود در زمینه فرهنگسازی مصرف آب ، رونمایی از پوسترهای آب نیست، جلسه پرسش و پاسخ با بازدید کنندگان و رونمایی از بروشورهای اطلاع رسانی پرداخت.