|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
نظرسنجی میزان رضایت شما از عملکرد کارکنان شرکت آب منطقه ای مرکزی

سؤالات

1 نحوه دسترسی به مسئولان شرکت توسط شما:
 
با اولین مراجعه به مسئول مربوطه دسترسی پیدا کردم. (0)
با مراجعه مجدد به مسئول مربوطه دسترسی پیدا کردم. (0)
با مراجعات مکرر توانستم مسئول مربوطه را ببینم. (0)
با استفاده از رابطه و یا از طریق دستور مسئول مافوق، توانستم مسئول مربوطه را ببینم. (0)
علی رغم تلاش فراوان نتوانستم مسئول مربوطه را ببینم. (0)
2 میزان رضایتمندی شما از نحوه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات:
 
کاملاً راضی هستم، پاسخگویی کامل بود و با دقت به شکایتم رسیدگی شد. (0)
راضی هستم، پاسخگویی و رسیدگی به شکایتم خوب بود. (0)
نه راضی هستم و نه ناراضی. (0)
ناراضی هستم، چون پاسخگویی ضعیف بوده و به شکایتم درست رسیدگی نشد. (0)
کاملاً ناراضی هستم، نه از پاسخگویی و نه از رسیدگی به شکایتم رضایت ندارم. (0)
3 میزان اعتماد شما نسبت به رعایت قوانین و مقررات و سلامت اداری شرکت:
 
قوانین در شرکت آب منطقه ای به طور کامل رعایت می شود و به کارکنان این شرکت از نظر سلامت اداری اعتماد دارم. (0)
قوانین در شرکت آب منطقه ای رعایت می شود و کارکنان این شرکت دارای سلامت اداری هستند. (0)
مثل سایر شرکت ها معمولی هستند. (0)
قوانین در شرکت آب منطقه ای رعایت نمی شود و بعضی از کارکنان شرکت سلامت اداری ندارند. (0)
قوانین در شرکت آب منطقای به هیچ عنوان رعایت نمی شود و کارکنان این شرکت دارای سلامت اداری نیستند. (0)
4 میزان رضایتمندی مشترک دارای پروانه بهره برداری از سرعت انجام کار:
 
کاملاً راضی هستم، خیلی سریع کارم را انجام دادند. (0)
راضی هستم، کارم را در مدت زمان قابل قبولی انجام دادند. (0)
نه راضی هستم و نه ناراضی. (0)
ناراضی هستم، کارم را در مدت زمان معقول انجام ندادند. (0)
خیلی ناراضی هستم، کارم را با تأخیر فراوان انجام دادند. (0)
5 نحوه رفتار پرسنل هنگام صدور هرگونه مجوز متقاضیان و مشترکین دارای پروانه بهره برداری:
 
رفتار کارکنان خیلی عالی و محترمانه بود. (0)
رفتار کارکنان خوب بود. (0)
رفتار کارکنان معمولی بود. (0)
رفتار کارکنان اصلاً خوب نبود. (0)
رفتار کارکنان خیلی بد بود. (0)
6 میزان رضایتمندی شما از نحوه اطلاع رسانی ها
 
اطلاع رسانی های لازم به صورت کامل و شفاف انجام شده بود. (0)
اطلاع رسانی های لازم خوب بود. (0)
مثل سایر شرکت ها معمولی هستند. (0)
اطلاع رسانی های لازم ضعیف است. (0)
اطلاع رسانی های لازم خیلی ضعیف و غیرشفاف هستند. (0)
7 میزان رضایتمندی مشترک دارای پروانه بهره برداری و متقاضیان از نحوه صدور مجوز حفر و بهره برداری از چاه:
 
کاملاً راضی هستم. (0)
راضی هستم. (0)
نظری ندارم. (0)
ناراضی هستم. (0)
خیلی ناراضی هستم. (0)
8 میزان رضایتمندی مشترک دارای پروانه بهره برداری از ارایه خدمات مورد نیاز وی توسط شرکت یا منابع آب شهرستان:
 
کاملاً راضی هستم. تمام خدمات مورد نیازم ارائه شد. (0)
راضی هستم. بعضی از خدمات مورد نیازم ارائه شد. (0)
نه راضی هستم و نه ناراضی. (0)
ناراضی هستم. بعضی از خدمات مورد نیازم ارائه نشد. (0)
خیلی ناراضی هستم. هیچ کدام از خدمات مورد نیازم ارائه نشد. (0)
9 میزان رضایتمندی شما از نحوه عملکرد در مقابل متجاوزین به منابع آب و انفال:
 
کاملاً راضی هستم. با متخلفین به شدت برخورد شده است. (0)
راضی هستم. با متخلفین برخورد شده است. (0)
نه راضی هستم و نه ناراضی. (0)
ناراضی هستم. در برخورد با متخلفین کوتاهی می شود. (0)
ناراضی هستم. با متخلفین هیچ گونه برخوردی نمی کنند. (0)
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 41
  • بیشترین بازدید همزمان : 385
  • بازدید امروز : 4,341
  • بازدید دیروز : 27,679
  • کل بازدید : 9,999,772
  • آخرین به روزرسانی : 29 فروردین 1403 12:01:42
  • شناسه IP شما : 18.116.40.177

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : اراک، شهرک شهید بهشتی، فاز یک ، شرکت سهامی آب منطقه ای مرکزی
  • کدپستی : 3818953116
  • تلفن : 08633130071
  • فاکس : 08634032360
  • پست الکترونیکی : info[at]marw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :