|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

رویه ها و فرآیندهای نحوه دریافت نظرات

اطلاعیه: معرفی رویه ها و فرآیندهای نحوه دریافت نظرات و نیازهای شهروندان و  مشارکت آنها در تصمیمات و رویه های شرکت آب منطقه ای مرکزی :

قابل توجه شهروندان و مراجعین محترم شرکت سهامی آب منطقه ای مرکزی:

بدینوسیله به استحضار می رساند: شهروندان و مراجعین محترم می توانند از طرق زیر، این شرکت را از نظرات ارزنده خویش بهره مند سازند و نیازها و مشکلات خود را با مسوولین شرکت در میان بگذارند:

1- شرکت در نظر سنجی از ارباب رجوع و مشترکین شرکت از طریق توزیع فرم های فیزیکی مشخص  و امکان انعکاس نظرات و نیازها و نیز مشارکت شهروندان در تصمیمات و رویه های شرکت به این طریق

2- برگزاری جلسات ملاقات عمومی به صورت تلفنی و حضوری به صورت مستمر و هفتگی با حضور مدیرعامل شرکت و امکان در میان گذاشتن نظرات و نیازهای شهروندان با ایشان از این طریق

3-  نظرسنجی الکترونیکی و امکان مشارکت الکترونیکی شهروندان در تصمیمات و فرآیندهای شرکت از طریق فرم ارائه نظرات و پیشنهادات در سایت شرکت در منوی ارتباط با ما

4- منوی خدمات سایت زیر منوی مشارکت الکترونیکی شهروندان در فرآیندها و تصمیمات دستگاه در سایت شرکت

5-  امکان مشارکت شهروندان در تصمیمات و رویه های شرکت با عنایت به انعقاد تفاهم نامه با خانه سازمانهای مردم نهاد استان و فراهم شدن امکان مشارکت جامعه مدنی در نظارت بر عملکرد شرکت و انعکاس نظرات و نیازهای شهروندان

6- فراهم آوردن امکان مشارکت دهی شهروندان در رویه ها و تصمیمات شرکت از طریق انتشار آزادانه آمار و اطلاعات دستگاه از طریق پرتال خبری شرکت

7- برگزاری جلسات مستمر مدیران ادارات منابع آب شهرستان با بهره برداران منابع آب در هر یک از شهرستانها و دریافت نظرات و نیازهای آنها و مشارکت دهی  ایشان در رویه ها و تصمیمات شرکت(گفتنی است از جمله کارهای بسیار مفیدی که در این جلسات صورت گرفته است، مشارکت بهره برداران و کشاورزان شهرستان زرندیه در خاموشی چاههای آب کشاورزی  از تاریخ 15 آذر ماه لغایت 30 بهمن ماه سال 99 و به مدت دو ماه و نیم و در بخش باغات طی دو مرحله، از تاریخ 20 آبان ماه لغایت سی آذر ماه و در مرحله دوم از پانزدهم اسفندماه سال 99 لغایت بیست فروردین ماه سال 1400 ، می باشد.)

8- دریافت نظرات و پیشنهادات و انتقادات از طریق صندوق پیشنهادات و انتقادات در ستاد و سایر ادارات شهرستانها

9- دریافت نظرات شهروندان از طریق شماره پیامک 30000861 و شماره تلفن 34132111در برنامه رادیویی آب اکسیر حیات

10- امکان انعکاس نظرات و نیازهای شهروندان به بازرسین ویژه مدیرعامل شرکت که در فواصل شش ماهه اقدام به بازدید از کلیه واحدهای تابعه شرکت برای کسب اطمینان از رعایت حقوق شهروندان در نظام اداری می نمایند، نیز در زمان بازدید آنها وجود دارد و در همین راستا، برنامه مستمر بازدید ایشان در تمامی واحدها در معرض دید مراجعین محترم جهت اطلاع از تاریخ حضور ایشان قرار گرفته است.

 تاریخ ثبت : 30 فروردین 1400
  آخرین به روزرسانی : 30 فروردین 1400
 مدیر سایت
 7660
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 273
  • بیشترین بازدید همزمان : 385
  • بازدید امروز : 12,699
  • بازدید دیروز : 23,157
  • کل بازدید : 15,832,246
  • آخرین به روزرسانی : 30 آبان 1403 20:39:35
  • شناسه IP شما : 3.133.108.172

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : اراک، شهرک شهید بهشتی، فاز یک ، شرکت سهامی آب منطقه ای مرکزی
  • کدپستی : 3818953116
  • تلفن : 08633130071
  • فاکس : 08634032360
  • پست الکترونیکی : info[at]marw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :